Doprava a platba

Doprava

O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Vybrané produkty můžeme objednávat u svých dodavatelů z externích skladů v zahraničí, a tak reálně můžete očekávat doručení balíku během 2-10 pracovních dnů.

Ceny a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na centrále TopForTeam v Rakovníku, osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Zásilkovna, DPD Pick UP nebo doručení na soukromou adresu přepravcem DPD.

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 350 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • Do doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém s informačí SMS a mailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

Dopravní služba DPD Private

  • Hodinový interval doručení, který bude zákazníkovi upřesněn v den doručení SMS zprávou či emailem
  • Až 3 pokusí na doručení
  • Díky unikátnímu 14 místnému kódu můžete snadno sledovat doručování své zásilky
  • Příjemnce má k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, kde může nejen sledovat pohyb své zásilky, ale může si nechat poslat zásilku do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu nebo odložit doručení o 10 dní.
 
Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

Platba

Vaši objednávku můžete uhradit převodem na uvedený bankovní účet, kartou, dobírkou při přebírání zásilky, nebo on-line platební bránou, ve které najdete online platbu kartou, rychlé online platby většiny bank a běžný bankovní převod

Dobírka

Objednávku zaplatíte platební kartou přímo řidiči při převzetí balíku.

Řidič DPD vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení a výši dobírky. Částku za zboží zaplatíte pouze platební kartou přímo řidiči při převzetí zásilky.


Online platby přes ComGate

Platební brána ComGate je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. ComGate sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána ComGate je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

  • Fio banka - rychlá online platba pro klienty Fio banky.
  • Běžný bankovní převod


Průběh platby

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.

Platba kartou online přes ComGate

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

Jak postupovat v případě problémů?

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
  • Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
  • Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.
  • Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete si jej jednoduše změnit prostřednictvím odkazu v mailu, který od nás obdržíte - po jeho rozliknutí se vám nabídne kompletní nabídka plateb, kde si můžete vybrat jiný způsob.