FAQ

Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?

Zboží nám pošlete do 14ti dní od doby doručení objednávky. Zboží musí být vráceno nepoužité, bez známek opotřebení.

Kam můžu vrátit zboží?

Zboží doneste nebo pošlete na na naši centrálu společnosti:

Adresa pro zasílání zboží:
 “VRATKA”
TopForTeam.cz
Havlíčkova 383,
269 01 Rakovník

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)

Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?

Bohužel, nenabízíme výměnu zboží, jen vrácení peněz. Je třeba nám zboží vrátit, my Vám pošleme peníze a na nové zboží si udělat opět objednávku.

Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Jakmile zboží obdržíme, peníze odesíláme do 14ti dní. Vždy se však snažíme o co nejrychlejší odeslání.

Jak rychle odesíláte objednávku?

U každého produktu uvádíme, za jak dlouho zboží nejpozději odesíláme. Dopravci pak obvykle zboží k zákazníkovi doručují následující pracovní den. Vždy je třeba vyčkat na email, kde jsou všechny informace uvedeny.

Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?

Ano, číslo účtu naleznete na v potvrzujícím emailu po odeslání Vaší objednávky.

Jak zjistím, že nákup proběhl správně?

Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení